دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت هایدل خوش آمدید. امیدوارم مطالب سایت برای شما دوستان مفید باشه. نظر یادتون نره.

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 98
    بازدید دیروز : 4
    بازدید هفته : 102
    بازدید ماه : 112
    بازدید کل : 8634
    تعداد مطالب : 129
    تعداد نظرات : 1
    تعداد آنلاین : 1

    ابزار پرش به بالا

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    شما دوست دارید چه مطالبی در وب سایت بیشتر باشد؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 129
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 14

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 98
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 33
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 102
    بازدید ماه بازدید ماه : 112
    بازدید سال بازدید سال : 300
    بازدید کلی بازدید کلی : 8634

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.137.243
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هایدل و آدرس hidl.tk  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

     






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    هم میهن - ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝



    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

    با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    \"وب بر شاخسار سخن \"

    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.



    آدرس ها:

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

    [گل]



    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    - 1393/10/15

دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

LEGO Batman 3 Beyond Gotham XBOX360-COMPLEX

 

LEGO Batman 3 Beyond Gotham xbox360 cover small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 01 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360 LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 02 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 03 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360 LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 04 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 05 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360 LEGO Batman 3 Beyond Gotham screenshots 06 small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

 

caution دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:14
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor XBOX360-iMARS

 

Middle Earth Shadow Of Mordor xbox360 cover small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360

 

 

از همین حالا باید بدانید که در این بازی شما با یک داستان پردازی عالی رو به رو خواهید بود. چرا که این عنوان روایت داستانی ما بین سه گانه هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها را روایت می کند و همه شما می دانید که این دنیا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترین عناوین داستانی بوده و همواره محیطی غنی برای تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشی که می خواهند عناوینی با داستان های عالی بسازند. چرا که در هر بخش این دنیا جزئیاتی وجود دارد که شاید سال هایی بعد در یک بازی یا یک فیلم شاهد آن ها باشیم. تمام اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است به ما نوید یک عنوان فوق العاده در خور سری ارباب حلقه ها را می دهد. یکی از شاهد های این مسئله این است که شرکت Warner Brosحامی این عنوان AAA  بزرگ است و همین طور در کارنامه استودیو سازنده عناوینی با کیفیت همچون F.E.A.R و EarthGuardians of Middle دیده می شود.از مسائل شادی آور دیگر برای طرفدران و تضمینی دیگر برای عالی بودن کیفیت داستان این عنوان وجود Peter Jackson  و تیم Weat Workshop در تیم ناظران داستانی است. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که نویسنده اصلی این عنوان Christian Camtamessa است که وی نیز در کارنامه خود نویسندگی داستان بازی بزرگ راک استار یعنی Red Dead Redemtion را دارا می باشد و وجود به عنوان طراح اصلی این عنوان تضمینی دیگر برای موفقیت داستانی middle earth: shadow of mordor خواهد بود.

 

شخصیت اصلی داستانی این عنوان Talion است که با او آشنا شده اید. اما شما در این بازی یک روحید در ۲ بدن! آری! چرا که Wraith نیز در این بدن قرار گرفته است و توانایی های بسیاری را به ارمغان آورده است و از جذابیت های اصلی گیم پلی این عنوان نیز همین موضوع خواهد بود. بسیار جالب است که بدانید در بعضی مواقع تصمیمات این ۲ در تضاد با هم قرار می گیرد و این موضوع نیز بخش های جالبی از داستان را رقم می زند. به طور مثال یکی به دنبال صلح است و شخص دیگر می خواهد قتل عام کند و … و… اما در اغلب مواقع تصمیمات اصلی این ۲ مشترک خواهد بود.

در حقیقت این بازی یک نو آوری بزرگ داشته است. این اولین بار است که شخصیت اصلی در حقیقت یک نفر اما ۲ نفر است و این ۲ نفر تا حدی با هم متفاوتند که هر ۲ در حالی که یک شخصیت هستند دو شخصیت متفاوت را تشکیل می دهند!

 

آخرین سخن پر اهمیتی که از بخش داستانی این عنوان باقی می ماند این است که شما در بخش های مختلف بازی با شخصیت های محبوب و معروف دنیای ارباب حلقه ها دیدار می کنید. مثلا یکی از آن ها که در داستان بازی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند همان گالم(Gollum) خواهد بود. شخصیتی که هم روی بد و روی خوب دارد و او را به خوبی می شناسید… حضور این شخصیت ها باعث می شود که این عنوان یک داستان شناخته شده تر و حرفه ای تر داشته باشد و بتواند در بخش داستانی به شکل یک عنوان بزرگ عمل کند.

گیم پلی در این بازی بیداد می کند.همان طور که در قبل تر توضیح دادیم این بازی به علت وجود Wraith در هر دو بخش داستانی و گیم پلی شکل دیگری به شیرازه خود می گیرد و این عنوان را بار ها بیشتر و بیشتر ارزشمند تر از حالت عادی خود می کند. به طور مثال در بخش گیم پلی شما در کنار تمام عناصر اصلی همچون مخفی کاری و حمله های مستقیم و استفاده از تاکتیک های مختلف همواره می توانید از قدرت های فوق العاده ای که Wraith به شخصیت اصلی ما داده است استفاده کنید. مثلا زمان را توسط او آهسته کنید بعد با استفاده از Talion زیر دستان و ضعیف تر ها را شکست دهید و در همین لحظه یک مسافت طولانی را با قدرت های Wraith در آن طی کنید و در پشت رقیب اصلی ظاهر شوید و او را کشته و با سرعت به رقیب دیگر حمله کنید. در حقیقت تعامل توانایی های این دو با یکدیگر شکلی بسیار عالی به گیم پلی این عنوان داده است.

 

یکی از مسائلی که در این عنوان Open World  به وضوح مشاهده می شود سیل بسیار زیاد دشمنان در جای جای Mordor است. شما در محیط این عنوان هرگز تنها نخواهید بود! البته به طور همیاری هم به جز Wraith نخواهید داشت اما همواره دشمنان بسیاری آماده پذیرایی از شما هستند و شما باید در هر لحظه انتظار هر چیزی را بکشید و این موضوع تجربه این عنوان را جذاب تر از گذشته می کند. در بازی اتفاقات ناگهانی بسیاری وجود دارد. اتفاقاتی که می تواند تجربه این عنوان را برای هر شخص متمایز با شخص دیگر بکند. در حقیقت این Side Quest ها یا همان اتفاقات ناگهانی در جای جای نقشه وجود دارند اما هرگز شما نمی توانید آن ها را به روی نقشه مشاهده کنید. به طور مثال شما در حال گذر از روی کوهی برای رسیدن به Mordor هستید در حالی که می توانستید این راه را توسط بیابان طی کنید. حال شما ناگهان شخصی را می بینید که از شما کمک می خواهد و با همراه شدن با او میبینید سائرون به دهکده او حمله کرده و اصلا در Mordor نبوده است. در حالی که اگر به این شخص بی توجه باشید و به او کمک نکنید و راه خود را بروید سائرون را در همان قلعه اش برای نبرد ملاقات کنید. در حقیقت این اتفاقات ناگهانی در هر زمان و مکانی در این عنوان ممکن است دیده شوند اما انتخاب با شماست که آن ها را انجام می دهید یا نه. البته به گفته سازندگان انجام این ماموریت های ناگهانی به طور قطع تجربه ای عالی به بازیکنان خواهد داد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در کنار تمام این Side Quest ها و مراحل اصلی، مراحل فرعی بسیاری نیز برای انجام وجود دارد. در حقیقت شما برای تجربه گیم پلی به هیچ عنوان محدود نخواهید بود!

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 01 small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360 Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 02 small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 03 small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360 Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 04 small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 05 small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

download دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:12
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

FIFA 15 XBOX360-COMPLEX

 

FIFA 15 XBOX360 cover دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

 

 

استادیوم‌ها، دیگر همانند گذشته تخیلی و مصنوعی نیستند! البته در نسخه قبل این مشکل به طور محسوسی برطرف شد، با این حال هنوز خیلی از استادیوم ها شکل واقعی خود را نداشتند. EA Sports،وعده‌ی ورزشگاه‌های پویا و کاملاً شبیه به شمایل واقعی آن‌ها را داده است. اگر عنوان فیفا۱۴ را تجربه کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که می‌توانید زمان برگذاری بازی‌ها را بر اساس ساعت تنظیم کنید. ولی این ویژگی چندان پویا و جالب نبود، چرا که نورپردازی ها بر اساس خیلی از ساعات شبیه به هم بودند؛ به عنوان مثال میزان و درجه‌ی تابش نور در ساعات ۱۸، ۱۹ و ۲۰ شبیه به یک‌دیگر بود. باید انتظار داشت این مشکل به طور کامل در عنوان فیفا۱۵ برطرف شده باشد. سایه‌ها در نسخه‌ی قبل در هر وقت روز به اندازه کاملاً دقیق و مشابه بودند امّا گاهی اوقات و در کنسول های نسل هفتم سایه‌های لبه دار عذاب‌آور می‌شد. با توجه به تصاویر و تریلر‌های منتشر شده این مشکل تا حد بسیار خوبی برطرف شده و ما شاهد سایه های زنده تر، پویا تر و حیرت آور تری هستیم!

طراحی چهره‌ها به راستی نشان دهنده‌ی قدرت بی‌همتای موتور Ignite است؛ در تصویر روبه‌رو و در نگاه اول تشخیص این که این تصویر واقعی است یا بازی کمی سخت به‌نظر می‌رسد. البته تصویر کمی کوچک شده است وگرنه جزئیات چهره بسیار بالا است که می‌توان آن را با واقعیت هم مقایسه کرد. سازندگان فیفا ۱۵ و انجین ساخت بازی در پردازش چهره ها، از هیچ کاری دریغ نکرده‌اند؛ از جزئیات بی‌نظیر بافت های صورت گرفته تا هر دانه موی صورت. نکته دیگری در پردازش گرافیکی بازیکنان صورت گرفته، متحرک بودن موهای آن ها است که با دویدن‌ موهایشان نیز تکان می‌خورند و احساس پویا بودن بازی به مخاطب دست خواهد داد.

شاید از نظر خیلی ها طراحی بد و کم کیفیت هواداران و تماشاچیان در این سری از نقاط ضعف بارز آن باشد؛ مهم‌ترین پیشرفتی که در این مسئله به وجود آمده است تبدیل شدن تماشاگران از یک دسته افراد مقوایی (!) به نفرات واقعی‌تر است که کمک شایانی به جذابیت بازی خواهد کرد.

فیزیک بازی با این‌ که در نسخه‌های قبلی بسیار خوب بود امّا بهبود یافتن آن ‌می‌تواند به بهتر شدن هر چه تمام‌تر بازی کمک کند؛ در تریلر های منتشر شده می‌توان پیشرفت های فیزیکی بازی را به وضوح مشاهده کرد. زمانی که فردی به زیر فرد دیگر تکل می‌زند حس پویا بودن بازی به شما دست خواهد داد، علاوه بر این به جذابیت بازی نیز کمک خواهد کرد!

طرفداران با ورود به نسل هشتم، انتظار گرافیکی در خور نام این نسل را نیز دارند که با نمایشها و تصاویرعنوان فیفا ۱۵ امکان رسیدن به این انتظار دور از دسترس نیست. Ignite، انجین انحصاریِ EA Sports حتی می‌تواند فرا تر از انتظار ها ظاهر شود و با نشان دادن گرافیکی بی سابقه در این سری و حتی در تمام بازی هایِ این سبک خودی نشان دهد و زمینه را برای تبدیل شدن به یک شاهکار آماده کند.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

FIFA 15 screenshots 01 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 FIFA 15 screenshots 02 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

FIFA 15 screenshots 03 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 FIFA 15 screenshots 04 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

FIFA 15 screenshots 05 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

 

caution دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:10
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III XBOX360-COMPLEX

 

Sniper Elite iii xbox360 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

 

 

تیراندازی در خفا

گیم پلی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی  برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.

 

در بازی راه های مختلفی برای انجام یک ماموریت وجود دارد برای مثال شما برای از بین بردن یک ژنراتور می توانید از فاصله ی دور به مخزن سوخت آن شلیک کنید یا با از بین بردن سربازان اطراف آن خود به آن نزیک شوید و با کار گذاشتن یک بمب C4 آن را نابود کنید. شاید با این تفاسیر به نظر بیاید که در صورتی که سربازان از حضور شما اطلاع یابند، مرگ شما حتمی خواهد بود ولی سازندگان برای این بخش نیز ویژگی هایی ابداع کرده اند. اگر چه لو رفتن شما، کار را بسیار سخت خواهد کرد اما زنده ماندن شما به تصمیماتتان بستگی دارد. شما می توانید از سلاح های مناسبی که در اختیار دارید استفاده کنید برای مثال این توانایی را دارید که مین های زیادی را در مسیری که عبور می کنید، کار بگذارید و دشمنان را بدون هیچ مشکلی از پای در آورید یا با کار گذاشتن تله های انفجاری آن ها را به یکباره از بین ببرید. بخشی بسیار مهمی که به نوعی به مشخصه اصلی این سری تبدیل شده است، صحنه های X-Ray می باشد که در این نسخه نیز وجود دارند و پیشرفته تر نیز شده اند.Jean-Baptiste Bolcato

 

روزنه ی بین نسلی

این نسخه به لطف ارتقای موتور گرافیکی خود می تواند برای نسل هشتم کنسول ها نیز یک گرافیک خوب را رقم بزند. از آنجایی که بازی هنوز مراحل ابتدایی ساخت خود را پشت سر  می گذارد، انتظار می رود وضعیت گرافیکی آن در نهایت بهتر از نسخه های نمایشی باشد ولی با این حال شاهد یک گرافیک قابل قبول و بین نسلی برای این عنوان می باشیم. اولین مزیتی که به واسطه ی ارتقای موتور بازی به وجود آمده است، توانایی نمایش تعداد زیادی دشمن در محیط است و مزیت دوم نیز نرم کردن مدل ها می باشد که سبب می شود واقعی تر جلوه کنند.

گرافیک Sniper Elite 3 در واقع نه آنقدر ضعیف است که در حد کنسول های نسل هشتم نباشد و نه آنقدر قوی است که بتوان آن را یک عنوان مخصوص نسل هشتم نامید در واقع این عنوان دارای یک گرافیک بین نسلی است که تعادل در آن رعایت شده است و قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Sniper Elite iii screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

Sniper Elite iii screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

Sniper Elite iii screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 06 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:8
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای XBOX360

بدون شک جنجالی ترین داستان تمام نسخه های این سری مربوط به این نسخه است. اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin’s Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می دانستید، اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue XBOX360-iMARS

 

Assassins Creed Rogue xbox360 cover small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360

 

 

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.

 

تکرار در دریا، تکرار در خشکی
گیم پلی Assassin’s Creed : Rogue یک تقلید محض از Black Flag است. این جمله بهترین توصیفی است که می توان با توجه به نمایش های این عنوان داشت. در واقع Assassin’s Creed : Rogue همان Black Flag است و تنها چند تکه یخ و اندکی قابلیت های جدید به آن اضافه شده است. دو تریلر از گیم پلی این عنوان در Gamescom 2014 منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به نبرد های دریایی است و دیگری مربوط به مراحل خشکی که ابتدا نبرد های دریایی را مرور می کنیم. تریلر با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که نمایش بازی مربوط به مناطق شمالی اقیانوس اطلس و نزدیک به قطب است. در واقع ۵  مکان اصلی در بازی وجود دارد که عبارتند از : مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley  که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می کند. اولین چیزی که با دیدن نمایش متوجه می شوید این است که گرافیک بازی و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی همان چیزی است که در Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد. در همان ابتدای نمایش شاهد درگیری با کشتی های دشمن هستیم که در این نبرد چندین سلاح جدید کشتی مشخص می شوند. بر خلاف Black Flag که توپ های جلوی کشتی مجهز به توپ های زنجیر دار بودند، این بار توپ های جلوی کشتی، توپ هایی آتشین شلیک می کنند. همچنین Morrigan دارای دماغه ی فلزی و قدرتمندی است که در برخورد با کشتی های دیگر آن ها را به شدت تخریب می کند.

 

Assassin’s Creed : Rogue یک عنوان کاملا تکراری است که هیچ چیزی از گیم پلی آن شما را ترغیب نمی کند که پولی برای این عنوان خرج کنید. تنها بخش بازی که ارزش تجربه ی آن را به وجود آورده است داستان متفاوت آن است که قرار است برای اولین بار بازی را از دید یک تمپلار روایت کند که گویا تاثیر مهمی بر شکل گیری داستان Unity دارد. گیم پلی بازی هیچ چیز جدیدی برای ارایه ندارد و همان گیم پلی تکراری نبرد های دریایی را با گرافیکی متوسط شامل می شود که چندان باب میل طرفداران نیست. کاملا مشخص است که یوبی سافت از محبوبیت این سری در بین کنسول داران نسل هفتم سو استفاده کرده است و سعی دارد تا با انتشار یک عنوان تکراری تنها سود خوبی به دست آورد.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed Rogue screenshots 01 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360 Assassins Creed Rogue screenshots 02 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360

Assassins Creed Rogue screenshots 03 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360 Assassins Creed Rogue screenshots 04 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360

Assassins Creed Rogue screenshots 05 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360 Assassins Creed Rogue screenshots 06 small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360

 

caution دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:6
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 XBOX360-COMPLEX

|بازی دارای نسخه PAL می باشد|

 

PES 2015 xbox360 cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

PES 15 Screenshots 01 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360 PES 15 Screenshots 02 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360

PES 15 Screenshots 03 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360 PES 15 Screenshots 04 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360

PES 15 Screenshots 05 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360 PES 15 Screenshots 06 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 20:3
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360

Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

Escape Dead Island XBOX360-COMPLEX

 

Escape Dead Island xbox360 cover small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Escape Dead Island screenshots 01 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360 Escape Dead Island screenshots 02 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360

Escape Dead Island screenshots 03 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360 Escape Dead Island screenshots 04 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360

Escape Dead Island screenshots 05 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360 Escape Dead Island screenshots 06 small دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Escape Dead Island برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 19:53
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی The Crew برای XBOX360

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX

 

The Crew xbox360 cover small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

 

 

Ubisoft روی گیم پلی بازی به خوبی وقت گذاشته است و جای تحسین را دارد.شما می توانید ماشین خود را از درون ببینید و موتور و … را قوی تر کنید حتی می توانید ببینید که موتوری که عوض کرده اید چطوری کار میکند!؟به نظر میرسد که بازی از ۵۰ LEVEL ساخته شده است و این ۵۰ level  در ۵ منطقه  تقسیم شده است.شما می توانید از تو نقشه  هر جایی را  که دوست دارید انتخاب کنید و بازی را از ان جا شروع کنید.مسابقات هم بسیار زیبا هستند شما می توانید با رقیب خود تنهایی مسابقه دهید و یا دست جمعی.قابلیت های دستی کشیدن و … هم در بازی وجود دارند.شما این امکان را دارید در همان لحظه ای که رانندگی میکنید ماشین زیر پایتان را عوض کنید و برای اینکه در شهر خسته نشوید می توانید به پیدا کردن بیش تر از ۱۰۰۰ مکان های معروف بپردازید.پلیس ها هم می توانند از نیروهای زمینی و هم از نیروی های هوایی  برای دستگیر کردن شما استفاده کنند.در طول بازی شما حرفه ای تر و ماهر تر در رانندگی میشوید در این حین مراحل بیش تر و سخت تر برای شما بازی میشود.بخش تک نفره ۲۰ ساعت گیم پلی دارد حال شما هم می توانید با دوستانتان بازی را به اتمام برسانید و هم خود تکی.همچینین این بازی جوایز E3وIGN و…… را گرفته است.

 

عنوان The Crew بلامنازع،تمامی آن ها از سیستم به جوش آمدن موتور خودرو بهره می برند به طور مثال;زمانی که بازیکنندگان با یک اتومبیل به مسابقه و یا گشت و گذار در بازی می پردازند نحوه ی رانندگی آنان در به جوش آمدن سیستم خودرو بسیار موثر است و تصادف کردن با هریک از خودروهای دیگر میتواند به ماشین شما خسارت های بسیار سنگینی را متحمل کند که شما برای رفع اختلالی که در سیستم خودرویتان پیش آمده،می بایست به تعمیرگاه مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای قابل توجه دوباره به یک اتومبیل نو دست یابید که همچنین،اگر در بعضی مواقع اتومبیل شما دچار مشکلاتی از قبیل “از بین رفتن بدنه،کاسته شدن قدرت لنت ترمز،پنچر شدن لاستیک ها” شود،تنها با یک تماس کوتاه با تلفن قادر به فراخوانی یک نیروی کمکی برای انجام این کارها در اتومبیل می باشید.

یکی از مهم ترین نکات قوت عنوان The Crew بخش “چند نفره ی” آن است که به نظر می رسد بخش مولتی پلیر این عنوان شباهت خاصی به نسخه ی دوم سری بازی های TDU خواهد داشت.در بخش چند نفره ۸ بازیکن به طور همزمان  قادر به رقابت بایکدیگر خواهند بود و آن افراد در واقع میتوانند علاوه بر دوستان خود با سایر افرادی که به صورت آنلاین در عنوان The Crew حاضر می شوند ارتباط برقرار کرده و به مسابقه بپردازند که هر یک از بازیکنندگان به دو گروه چهار نفر و به دو دسته ی پلیس و اختشاش گران تقسیم می شوند،اما در لیستی که جلوی شما قرار خواهد گرفت اولویت های اول در آنلاین بازی کردن این عنوان تحت انحصار افرادی است که شما با آنان دوست خواهید بود و در غیر این صورت،با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

در گیم پلی بازی،ماموریت ها و یا نشانه های اضافیی که در هر لحظه برای شما ارسال می شود در نقشه ی موجود در هدایت بازیکنندگان قرار نخواهد گرفت بلکه هریک از آن آیکون ها،توسط یک پیغام جداگانه از طریق گوشی هوشمند به همراه داشته و یا با مراجعه به منوی بازی،قابل رویت خواهد بود.

مهاجرت به هر منطقه،شما را با یک سیستم آب و هوایی و گونه های متعدد جانوری و گیاهی همراه می سازد برای مثال;هنگامی که از مناطق بیابانی عبور خواهید کرد،کرکس ها با صراحت مشاهده می شوند و یا در بعضی از شهرها از جمله میامی،فلامینگوها به وفور قابل دیدن خواهند بود.

لاس وگاس،لس آنجلس،میامی،سان فرانسیسکو،نیواورلئان،شیکاگو،نیویورک،سالت لیک،دیترویت و در نهایت پایتخت آمریکا واشنگتن دی سی از جمله شهرهایی هستند که در طول گیم پلی بازی،بازیکنندگان قادر به گشت و گذار و یا مسابقه با سایر حریفان خود در آن مناطق می باشند که صدها روستا و شهرستان نیز،شامل این مناطق می شود.

منبع توضیحات: فروم گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

The Crew screenshots 01 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 02 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

The Crew screenshots 03 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 04 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

The Crew screenshots 05 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 06 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

 

caution دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

 

download دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 دی 1393 ساعت: 19:50
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد